داروخانه طرف قرارداد با بیمه نیروهای مسلح

بیمه های درمانی دارای دو نوع بیمه های پایه و بیمه های تکمیلی هستند بیمه نیرو های مسلح یکی از انواع بیمه های پایه است که سازمان نیرو های آن را به کارکنان و کارمندان خود ارائه می دهد و ازانواع بیمه های پایه است .
داروخانه طرف قرارداد با بیمه نیروهای مسلح این سازمان به دلیل آن که بتواند نیاز های کارکنانش را برآورد کند با بسیاری از داروخانه ها قرار داد بسته تا بیمارانش بتوانند دارو های خود را با کمترین هزینه یافت کنند انواع بستری ، جراحی ، سزارین ، زایمان و .. انواع تصویر برداری و اسکن ها ، انواع آزمایش ها ، ویزیت ، دارو ، فیزیوتراپی ، عینک ، دندان پزشکی و … را تحت پوشش قرار می دهد .
اما با توجه به این مسئله که هزینه خدمات درمانی بالا رفته و بیمه نیرو های مسلح همه بیماری ها را با هزینه های بالا پوشش نمی دهد بهتر است تا از یک بیمه درمان تکمیلی نیز استفاده نمایید .
بیمه درمان تکمیلی به این صورت است که هر میزان از هزینه های درمان شما را که توسط بیمه گر پایه تان پرداخت نشده است را پرداخت می کند .
داروخانه طرف قرار داد با بیمه نیرو های مسلح ، داروخانه دکتر نیرومند یکی از این داروخانه ها می باشد به علاوه آن که این داروخانه یکی از داروخانه های منتخب و شبانه روزی منطقه است که شما برای تهیه دارو های کمیاب و سهمیه ای می توانید به آن مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه