داروخانه طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی

این اولین سازمان بیمه گر ایرانی است که تمامی کارگران ، کارمندان ، کارکنان ایرانی را بالاجبار بیمه می کند این سازمان که در سال 1301 به وجود آمد در پی به وجود آمدن قوانین بازنشستگی تشکیل شد و هر روزه دستخوش تغییرات مفید و کاربردی شده تا به شکل امروزی رسیده است این سازمان علاوه بر آن که عهده دار حقوق های بیکاری و بازنشستگی کارکنانش است از نظر خدمات درمانی نیز آنان را پوشش می دهد .
طبق آخرین آمار چیزی نزدیک به 45 میلیون نفر ایرانی تحت سرپرستی این سازمان بیمه ای هستند این تعداد بیمه شدگان اصلی نمی باشد  و تعداد بیمه شدگان اصلی این سازمان چیزی در حدود چهارداه میلیون نفر می باشد .
یکی از اصلی ترین پوشش هایی که تامین اجتماعی به بیمه گذاران خود ارائه می دهد ، پوشش تهیه دارو می باشد که تقریبا با تمام داروخانه های سطح کشور نیز طرف قرار داد است و این داروخانه ها طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی تقریبا دارو ها به بیمه شدگان می فروشد .
ابن بیمه بیشتر داروهای ضروری را تحت پوشش خود قرار می دهد اما دارو های otc تحت پوشش این بیمه نیستند داروخانه شبانه روزی دکتر نیرومند یک داروخانه طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی می باشد .
این سازمان بیمه ای از چندین تشکل و سازمان تشکیل شده که سرپرستی این سازمان به عهده ای آقای میر هاشم موسوی می باشد همچنین سازمان تامین اجتماعی دارای هشتاد و یک بیمارستان و دویست و نود و هفت کلینیک دارد و هر شخصی که تحت پوشش درمانی این بیمه باشد می تواند از خدمات درمانی این مراکز استفاده نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه