داروخانه منتخب شبانه روزی سعادت آباد

داروخانه دکتر نیرومند یکی از داروخانه های شبانه روزی در سعادت آباد است که با توجه به سابقه فعالیت و همکاری با پزشکان و مشاوران مجرب توانسته به عنوان یکی از داروخانه های منتخب منطقه انتخاب شود .
این داروخانه منتخب شبانه روزی سعادت آباد بر آن آمده تا امکان خرید آنلاین انواع محصولات را اعم از انواع مکمل های ورزشی ، مکمل های کمک درمانی ، مکمل کودکان ، مکمل های گیاهی ، مولتی ویتامین ها ، انواع لوازم مادر و کودک نظیر : شیرخشک ، مکمل های بارداری ، انواع تجهیزات پزشکی مانند : تجهیزات ارتوپدی ، تجهیزات تسکین دهنده بدن ، تجهیزات قند خون ، ترازو و دماسنج و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مانند انواع شامپو ، پن ، بهداشت دهان و دندان ، ضد آفتاب ها و … را از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام به فروش رساند .
همچنین برای دریافت مشاوره در خصوص خرید هر یک از محصولات ما می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرامی ما به آدرس nidaroo.co و یا از طریق واتس اپ با شماره تماس تماس حاصل نمایید .
شما می توانید با دنبال کردن ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام از تمامی جشنواره ها ، تخفیف ها ، مسابقه ها و … مطلع شوید همچنین می توانید از اطلاعات مفید پزشکی که پزشکان داروخانه در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه