داروخانه طرف قرارداد با بیمه ایران

بیمه ایران که قدیمی ترین و یکی از معتبرترین شرکت های بیمه در ایران است بخاطر حس اعتمادی که بین مردم دارد مشتریان زیادی نیز دارد.
هر شخص برای انجام موارد درمانی نیاز به دو بیمه دارد یکی بیمه گر پایه که شامل بیمه های تامین اجتماعی ، سلامت ، نیرو های مسلح و … دیگری بیمه تکمیلی که همان گونه که از اسم آن مشخص است تکمیل کننده بیمه گر پایه است و هزینه های درمانی که توسط بیمه گر پایه تحت پوشش قرار نمی گیرد با بیمه درمان تکمیلی تحت پوشش قرار می گیرد .
بیمه ایران یکی از شرکت های بیمه ای می باشد که بیمه درمان تکمیلی را برای گروه های مختلف ، سازمان ها ، ارگان ها و نهاد های متفاوت ارائه می دهد .

پوشش هر یک از موارد درمانی برای بیمه گذاران با توجه به آن چه که بیمه گذاران می خواهند قابل تغییر است .
یکی از پوشش های مهم که اکثرا سازمان ها تمایل به دریافت آن دارند پوشش ویزیت و دارو است که هزینه ای را که شما برای ویزیت پزشک و یا خرید دارو ها مصرف می کنید جبران می کنند .
این دارو ها می توانند از هر گروه دارویی و برای هر بیماری باشند تنها نکته ی قابل توجه این است که فقط هزینه ای را جبران می کنند که در قرار داد ذکر شده باشد .
داروخانه دکتر نیرومند مفتخر است به عنوان یکی از داروخانه های منتخب و برتر و شبانه روزی منطقه با شرکت های مختلف بیمه ای طرف قرار داد می باشد تا رفاه حال شما بیماران عزیز را فراهم آورد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه