تست های سریع

امروزه کرونا به یکی از معضلات تمام اشخاص جامعه مبدل شده است برای درمان این مشکل می بایست اول آنرا تشخیص دهیم وجهت تشخیص آن باید یکی از تست های موجود شناسایی کرونا را انجام دهیم.
تست پی سی آر ، سی تی اسکن و آزمایش خون روش هایی هستند که با آنها می توانیم این بیماری را تشخیص دهیم اما تمامی این ها مستلزم وقت و هزینه بالایی است .
یک روش برای سریع و ارزان برای تشخیص کرونا استفاده تست های سریع هستند که در قالب کیت تشخیص کرونا در داروخانه دکتر نیرومند عرضه می شود
این تست های سریع برای تشخیص آنتی ژن ها هستند این تست های سریع برای مواقعی مناسب هستند که ویروس کرونای بتا در بیمار ایجاد عفونت کرده باشد این محصول که در قالب کیت های ساندیچی عرضه می شود باید پس از باز شدن در مدت زمان یک ساعت مصرف شود در غیر این صورت خراب شده و خاصیت خود را از دست می دهد.
پس از آن که تاریخ مصرف این کیت ها به پایان رسید به هیچ عنوان آن ها را مورد استفاده قرار ندهید این را در نظر داشته باشید که این کیت فقط برای یک بار مصرف طراحی و ساخته 8 شده اند لذا از مصرف مجدد آنها جدا خودداری نمایید .
استفاده از این کیت ها کار چندان مشکلی نیست اما در حین استفاده از آن باید حتما مراقبت های بهداشتی را همچون پوشش دستکش و عینک ملاحظه فرمایید .
مشاهده نتیجه این تست هم همانند چیزی که در بروشور نشان داده شده به به ما 3 جواب می دهد
1 – اگر دو خط قرمز در دو نقطه C & T داشته باشیم نتیجه تست مثبت است
2 – اگر فقط نقطه C روشن شده باشد نتیجه تست منفی است
3 – اگر فقط نقطه T روشن شده باشد نتیجه تست مشخص نیست .
در این مقله سعی بر آن بود که شما را با روش استفاده از تست های سریع کرونا آشنا کنیم اما مجددا به شما سفارش می کنیم که قبل از انجام این تست برگه راهنما داخل کیت را به دقت مطالعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه